Asigurarea angajatilor este un produs de asigurare prin care angajatii sunt protejati impotriva unor riscuri sau evenimente neprevazute, precum accidente de munca, boli sau invaliditate. Acest tip de asigurare poate fi oferit de catre angajator.

Solicita informatii pentru asigurarea angajatilor.

Oferta asigurare angajati

Asigurarile pentru angajati poate fi o modalitate excelenta de a-i atrage si de a-i pastra pe acestia in companie. De asemenea, poate ajuta la reducerea costurilor aferente unor eventuale probleme de sanatate sau accidente.

Exista mai multe tipuri de asigurari pentru angajati, inclusiv asigurari pentru accidente de munca, asigurari de sanatate si asigurari de viata. Fiecare tip de asigurare acopera un set diferit de riscuri si poate fi personalizat pentru a se potrivi nevoilor angajatilor si angajatorului.

Obtine rapid oferta pentru asigurarea angajatilor companiei tale, daca completezi formuarul de asigurare.  Echipa IRIS AG Broker de Asigurare SRL te va ajuta sa alegi planul de asigurare cel mai adecvat.

Cat costa asigurarea angajatilor?

Costul asigurarii angajaților poate varia in functie de mai multi factori, precum planul de acoperiri, numarul de angajati, industria in care isi desfasoara activitatea compania, etc. De exemplu, pentru un plan de asigurare standard, asigurarea poate costa 54 Lei/ an pentru fiecare angajat, in timp ce pentru planuri cu acoperi extinse, primele de asiguarre pot costa mai mult.

Este important de mentionat ca primele pentru asigurarea angajatilor pot fi suportate atat de angajator, cat si de angajati, in functie de acordurile stabilite intre parti.

Recomandarea noastra este de a transmite datele necesare pentru a obtine o estimare precisa a costurilor si pentru a determina ce tip de asigurare este cel mai potrivit pentru nevoile angajatilor si ale companiei dvs..

Este important sa se tina cont de costul asigurarii angajatilor in bugetul anual al companiei, deoarece acesta poate fi un factor important in atragerea si mentinerea angajatilor.

Ce riscuri acopera asigurarea angajatilor?

1. Decesul asiguratului

– Se acopera decesul ca urmare a unei boli diagnosticate pentru prima data in cursul perioadei de acoperire, sau ca urmare a unui accident. 

– In cazul riscului de deces, se va plati mostenitorilor Asiguratului indemnizatia de asigurare pentru deces, egala cu valoarea sumei asigurate mentionate in polita de asigurare la data decesului.

2. Invaliditatea asiguratului

– Se acopera invaliditatea permanenta, totala sau partiala, produsa in perioada de valabilitate a contractului de asigurare si survenita ca urmare a unui accident.

– Indemnizaţia de asigurare este calculata prin aplicarea unui procent asupra sumei asigurate, in functie de gradul de invaliditate.

– Indemnizatiile de asigurare platite nu poate depasi intr-un 100% din suma asigurata.

3. Spitalizarea

– Se acopera spitalizarea si interventiile chirurgicale efectuate in perioada de valabilitate a contractului de asigurare, survenite ca urmare a unui accident si a unei necesitati medicale.

– Indemnizaţia de asigurare pentru interventii chirurgicale este calculata in functie de categoria in care este incadrata interventia.

Intrebari si raspunsuri pentru asigurarea angajatilor

Beneficiile asigurarii angajatilor

  • Flexibilitatea planurilor de asigurare;
  • Protectie financiara pentru toti membrii echipei;
  • Varsta fiecarui Asigurat la data includerii in asigurare sa fie cuprinsa intre 16 ani si 64 de ani;
  • Presteaza activitati in baza unui contract de: munca, mandat sau prestari servicii.

Obligatiile contractantului asigurarii

  • Sa dea raspunsuri corecte si complete in cererea/oferta de asigurare;
  • Toate persoanele care sunt asigurate trebuie sa fie incluse in Lista asiguratilor;
  • Sa puna la dispozitia tuturor Asiguratilor toate informatiile referitoare la contractul de asigurare de grup;
  • Sa puna la dispozitia asiguratorului lista actualizata a Asiguratilor.

Riscuri neacoperite prin asigurarea angajatilor

  • Afectiunile medicale preexistente;
  • Participarea la actiuni militare;
  • Practicarea unor sporturi sau hobby-uri periculoase;
  • Angajarea in ocupatii periculoase.

Unde si cand este valabila asigurarea

  • Protectie financiara 24/ 24h;
  • Riscurile asigurate sunt acoperite in intreaga lume;
  • Perioada de timp dintre data de intrare in vigoare a contractului de asigurare si data de maturitate.

Alte informatii despre asigurarea angajatilor

Pe langa riscurile de baza deces, invaliditate, interrventii chirurgicale si spitalizare, in asigurarea angajatilor se pot acoperi si alte riscuri suplimentare, cum ar fi: 

  • fracturi ca urmare a unui accident
  • incapacitate temporara de de munca din accident
  • afectiuni medicale grave
  • a doua opinie medicala.

Atentie!

A nu se confunda asigurarea facultativa de accidente a angajatilor, cu asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale, reglementata de Legea nr. 346 din 5 iunie 2002.