Dauna asigurare calatorii

Consultanta daune asigurare calatorii

In caz de urgenta medicala (daune asigurare calatorii) este necesar ne contactezi imediat centrala de urgenta la numarul de telefon indicat in polita de asigurare.  Va trebui sa comunici numarul de polita, anumite date personale, locul in care te afli si ce fel de ajutor ai nevoie. Verifica alerte de calatorie.

Ce faci daca ai o urgenta medicala in strainatate?

Pe langa obligatiile generale, pentru fiecare tip de asigurare, persoana asigurata este obligata: 

  • sa mentina paguba la un nivel cat mai redus posibil si sa evite cheltuielile inutile;
  • sa informeze asiguratorul in mod direct cu privire la paguba respectiva si sa
    urmeze indicatiile acestuia;
  • sa prezinte si sa demonstreze paguba conform adevarului. Trebuie sa acorde orice informatie utila si sa permita asiguratorului accesul la facturile si actele justificative originale. 
  • sa anunte imediat daunele care au fost cauzate pe baza unor fapte culpabile;
  • sa predea asiguratorului documente doveditoare.

Rambursarea cheltuielilor medicale (daune asigurare calatorii)

Societatea de asigurare garanteaza plata pentru servicii medicale oriunde in lume. In scopul de a evita plata de catre asigurat a unor sume mari pentru servicii medicale, asiguratorul apeleaza la partenerii sai din strainatate. In cazul in care spitalul nu accepta garantarea platii din partea asiguratorului si ii cere asiguratului sa achite plata serviciilor medicale, atunci aceste costuri ii vor fi rambursate asiguratului ulterior.

Pentru avizarea unei daune/ eveniment asigurat, presupune furnizarea urmatoarelor informatii despre eveniment:

  • Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul – data, ora;
  • Detalii privind locatia unitatii medicale;

Informatiile de mai sus sunt usor de furnizat daca aveti la indemana, cel putin, urmatoarele documente:

  • Polita de asigurare;
  • Cartea de identitate;
  • Documentele eliberate de autoritati (politie/ pompieri/s.a.), dupa caz;
  • Alte documente in functie de evenimentul produs.

Documentele de mai sus, reprezinta o enumerare a informatiilor pe care este bine sa le aveti la indemana pentru avizare daune asigurare calatorii/ serviciul medical.

Finalizare dosar de daune asigurare calatorii

Asiguratul poate opta pentru plata despagubirilor direct la clinica medicala unde a avut loc interventia, daca intreaga suma este acoperita prin asigurare.

Pentru finalizarea dosarului se vor depune urmatoarele:

  • Cererea de despagubire; 
  • Facturi/ chitante/ deconturi pentru cheltuielile medicale efectuate; 
  • Documentele solicitate la deschiderea dosarului.

IMPORTANT!
In timpul calatoriei sa ai la indemana contractul de asigurare si numarul de telefon de CALLCENTER.

Pentru ce evenimente nu veti de despagubiri?

Nu veti beneficia de despagubiri din polita de asigurare daca evenimentul nu este acoperit. De asemeni, nu veti beneficia de compensatii, nici daca riscul este incadrat la excluderile mentonate in conditiile de asigurare.  Printre excluderile generale se regasesc si acele evenimente rezultate in urma desfasurarii unor activitati care nu corespund scopului declarat al calatoriei. De exemplu, daca esti in concediu si ai suferit un accident ca urmare a practicarii unui sport, daca nu ai declarant acest lucru la data incheierii asigurarii, nu vei fi despagubit.  

Nu se vor fi despagubite nici evenimentele produse intenționat de asigurat ori daca au rezultat in urma comiterii unor infracțiuni de catre acesta.  Pot exista restrictii de acoperire in ceea ce priveste bolile cronice / afectiunile preexistente , boli cu transmitere sexuala, operații estetice, etc.

Apeleaza cu incredere la serviciile noastre de specialitate pentru a cumpara asigurarea de calatorie care ti se potriveste cel mai bine.

Daca ai nevoie de ajutor in caz de dauna scrie aici:

    Vezi produsele de asigurari oferite de compania noastra

    Articole anterioare
    Articole noi

    Lasa un comentariu