daune-asigurari-bunuri_irisag_optimized1

Daune asigurari bunuri

Daca ai daune acoperite de asigurari pentru bunuri, trebuie anuntata autoritatea competenta sa cerceteze si/sau sa intervina in astfel de situatii (politie, pompieri, primarie, asociatie de proprietari, compania de distributie gaze, apa, electricitate, alte institutii) de pe raza locului unde s-a petrecut evenimentul respectiv.

Pentru situatii de urgenta apelati la 112. Lista completa a situatiilor de urgenta se poate consulta aici. Daca situatia semnalata nu este de competenta Serviciului 112, operatorii va vor indruma catre alte entitati competente.

De ce sa apelezi la noi daca ai daune acoperite de asigurari pentru bunuri?

Daca apelezi la serviciile noastre, vei beneficia de o experienta de peste 25 ani in domeniul asigurarilor de bunuri. Oferim consultanta de specialitate pentru constituirea dosarelor de daune si evaluarea pagubelor.

Acte necesare pentru deschidere dosare daune asigurari bunuri

  • actele eliberate de autoritatea competenta;
  • actul de provenienta/proprietate al bunului avariat, din care sa rezulte valoarea acestuia;
  • imputernicirea persoanei care reprezinta compnia;
  • poze de ansamblu si de detaliu cu respectiva dauna. 

Avizarea unei daune la asigurari de bunuri, trebuie sa se faca in aprox. 48 de ore de la producerea evenimentului asigurat. La avizarea daunei trebuie sa comunici numarul politei de asigurare, data si adresa locuintei asigurate, locul unde se afla obiectul asigurat avariat, datele de contact, descrierea scurta a evenimentului si dupa caz, alte detalii. In baza avizarii, reprezentantul de daune al asiguratorului va intocmi dosarul de dauna.

Dupa ce avariile au fost constatate de catre reprezentantul asiguratorului, se va putea efectua reparatia cladirii/bunului asigurat.

Pentru daune mai mici se poate sa primesti despagubirea intr-un termen scurt prin autoconstatare.

Documente specifice eliberate de autoritatile competente in caz de dauna

  • pentru furt din locuinta/ tentativa de furt: dovada de la politie;
  • pentru avarii accidentale (explozie, incendiu, etc): proces verbal de interventie, de constatare, altele;
  • in caz de inundatie din cauza avarierii unei conducte: proces verbal de la asociatia de proprietari;
  • in caz de calamitati naturale, furtuna, grindina, uragan: act doveditor de la autoritatile locale.

Servicii de consultanta daune asigurari bunuri oferite de echipa Iris AG

  • participare la constatarea avariilor;
  • intocmirea raportului de dauna;
  • intocmirea dosarului de dauna;
  • evaluarea pagubelor;
  • negocierea despagubirii cu societatea de asigurare.

Cu o experiență de peste 25 ani în domeniul asigurarilor si solutionarii dosarelor de dauna bunuri, echipa IrisAG.ro are capacitatea de a înțelege foarte bine mecanismele si procedurile de despagubire. Aceasta experienta este un avantaj in favoarea asiguratilor nostri, care beneficieaza de aceste servicii. Daca doresti consultanta daune asigurari bunuri ne poti contacta pe email asigurari@IrisAg.ro

Scopul nostru de consultanti in daune asigurari este acela de a ajuta asiguratul/ pagubitul pentru obtinerea indemnizatiilor. Zece sfaturi in caz de incendiu.

Daca ai nevoie de ajutor in caz de dauna asigurari bunuri scrie aici:

    Vezi produsele de asigurari oferite de compania noastra

    Articole anterioare
    Articole noi

    Lasa un comentariu